Indukcyjny system przesyłu energii Rail

Ogólnie rzecz biorąc, podstawowa funkcja systemów naziemnych Rail jest taka sama, jak we wszystkich pozostałych systemach indukcyjny system przesyłu energii. Należy jednak wziąć od uwagę kilka dodatkowych lub wyspecjalizowanych aspektów.
Pętla kablowa musi zostać zainstalowana w taki sposób, aby zapewnić całkowite pokrycie zapotrzebowania energetycznego na całej długości trasy przemieszczania. Taka metoda wyznaczania trasy kablowej determinuje także trasę przemieszczania się pojazdów. Indukcyjne prowadzenie ścieżek umożliwia wykrywanie pola magnetycznego wokół okablowania i przesyłanie sygnału kierowania do systemu sterowania pojazdu, aby umożliwić jego ruch. Dzięki temu konieczność stosowania niepotrzebnych i drogich gniazd kierowania to już przeszłość. Umożliwia to także zastosowanie różnych tras przemieszczania. Użycie zwrotnic, krzyżówek itp. przestało być problemem. Wystarczy jedynie zainstalować przetwornik, aby poddać go działaniu wystarczającego zakresu pola magnetycznego.

Moduły zasilania toru do szyn

Dodatkowe informacje

Moduły zasilania torów przekształcają napięcia sieciowe o wartości 50 lub 60 Hz na napięcie wyjściowe o znacznie wyższej częstotliwości.

Indukcyjny system przesyłu działają zwykle przy częstotliwości 20 kHz. Wydajne przekazywanie mocy w sposób bezstykowy jest możliwe dopiero po wytworzeniu napięcia wyjściowego o wysokiej częstotliwości oraz powstaniu zmiennego pola magnetycznego wokół linii torowej. Stosuje się prąd o mocy 80 lub 125 A, zależnie od typu regulatorów zastosowanych na bocznicach rezerwowych.

Dane o produkcie

Zależnie od konstrukcji modułu zasilania toru istnieje możliwość dostosowania zasilania zgodnie z wartościami napięcia sieciowego obowiązującymi w danym kraju oraz zastosowania różnych sygnałów wejściowych i wyjściowych, interfejsów użytkownika, kolorów itp.

Typowe* moduły zasilania torów:

Charakterystyka** Moc nomin.**
Moduł zasilania toru 6 kW/80 A 6 kW
Moduł zasilania toru 6 kW/125 A 6 kW
Moduł zasilania toru 16 kW/80 A 16 kW
Moduł zasilania toru 16 kW/125 A 16 kW
Moduł zasilania toru 35 kW/80 A 35 kW
Szafka zasilania toru 35 kW/125 A 35 kW

* Prosimy o kontakt z firmą Conductix-Wampfler, aby otrzymać informacje o innych rozmiarach, wartościach napięcia wyjściowego oraz typach konstrukcji
** Szczegółowe dane produktu znajdują się w odnośnej dokumentacji produktowej


Do pobrania


Przetworniki elektryczne i regulatory

Dodatkowe informacje

Przetworniki elektryczne stosuje się tam, gdzie kable pierwotne można bez problemu zamocować nad ziemią, tj. na elektrycznych systemach jednoszynowych lub na liniach przenośników.

Przetwornik i regulator to dwie odrębne jednostki, które stosuje się, aby umożliwić bezproblemowe zastosowanie małych obudów wbudowanych, które występują powszechnie w elektrycznych systemach jednoszynowych.

Dane o produkcie

Typowe* rozmiary przetworników elektrycznych i powiązanych z nimi regulatorów:

Charakterystyka IPT®** Moc znamionowa** Napięcie wyjściowe**
Przetwornik el. 750 W/Moduł regulatora 750 W 560 V DC
Przetwornik el. 750 W/Regulator 750 W 560 V DC/24 V DC 4 A
Przetwornik el. 4,4 kW/Regulator 4,4 kW 560 V DC/24 V DC 4 A

* Aby otrzymać informacje o innych rozmiarach, wartościach napięcia wyjściowego oraz typach konstrukcji należy się skontaktować z firmą Conductix-Wampfler
** Szczegółowe dane fabryczne znajdują się w odnośnej dokumentacji produktowej

Do pobrania