Poleć
Usuń plik
Usunąć dokument <span id="remove-document-name"></span> z karty zamówień?
Wózki kablowe z tworzywa sztucznego do kabli płaskich lub okrągłych, przewidziane dla lżejszych wiązek kabli. Koła jezdne z tworzywa sztucznego posiadają kołnierz boczny. Wersje z dwoma, trzema i czterema kołami. Ten typ wózków kablowych jeździ zwykle na tym samym dwuteowniku, co zasilane urządzenie elektryczne.
Podstawowe zastosowania
1) zależnie od wielkości/materiału kół jezdnych
Wózki kablowe z cynkowanej ogniowo stali, do kabli płaskich lub okrągłych, przeznaczone do średnich prędkości i wiązek kabli.
Podstawowe zastosowania
1) zależnie od wielkości/materiału kół jezdnych
Wózki kablowe z cynkowanej ogniowo stali, do kabli płaskich lub okrągłych. Przeznaczone do pracy przy średnich obciążeniach mechanicznych i dynamicznych.
Podstawowe zastosowania
1) zależnie od wielkości/materiału kół jezdnych
Najszybsze i najwytrzymalsze wózki kablowe do kabli płaskich lub okrągłych z serii M-Line. Wykonano je z cynkowanej ogniowo stali. Przeznaczone do pracy przy średnich prędkościach i zwiększonych obciążeniach przy zastosowaniu zawieszenia czteropunktowego.
Podstawowe zastosowania
1) zależnie od wielkości/materiału kół jezdnych
Wózki kablowe z jedno- lub wielowarstwowymi półkami kablowymi do kabli płaskich. Nadają się do pracy przy średnich obciążeniach mechanicznych i dynamicznych, włącznie w ruchem wstecznym i nakładającymi się ruchami porzecznymi. Odpowiednie do pracy w krótkich cyklach roboczych i przy dużych prędkościach.
Podstawowe zastosowania
1) zależnie od wielkości/materiału kół jezdnych
Wózki kablowe z jedno- lub wielowarstwowymi półkami kablowymi do kabli okrągłych. Nadają się do pracy przy średnich obciążeniach mechanicznych i dynamicznych, włącznie w ruchem wstecznym i nakładającymi się ruchami porzecznymi. Odpowiednie do pracy w krótkich cyklach roboczych i przy dużych prędkościach.
Podstawowe zastosowania
1) zależnie od wielkości/materiału kół jezdnych
Wózki kablowe z jednowarstwowymi, wzmocnionymi półkami kablowymi do kabli okrągłych. Nadają się do pracy przy średnich obciążeniach mechanicznych i dynamicznych, włącznie z ruchem wstecznym i nakładającymi się ruchami porzecznymi. Odpowiednie do pracy w krótkich cyklach roboczych i przy dużych prędkościach.
Podstawowe zastosowania
1) zależnie od wielkości/materiału kół jezdnych
Wózki kablowe szybkobieżne z jednowarstwowymi półkami kablowymi do kabli okrągłych. Nadają się do pracy przy najwyższych obciążeniach mechanicznych i dynamicznych, włącznie z ruchem wstecznym i nakładającymi się silnymi ruchami porzecznymi. Odpowiednie do pracy w krótkich cyklach roboczych i przy dużych prędkościach. Do dużych prędkości w połączeniu z wózkami kablowymi z napędem silnikowym.
Podstawowe zastosowania
1) zależnie od wielkości/materiału kół jezdnych
2) w połączeniu z wózkami napędzanymi
Wózki kablowe z wielowarstwowymi półkami kablowymi do kabli okrągłych. Nadają się do pracy przy najwyższych obciążeniach mechanicznych i dynamicznych, włącznie z ruchem wstecznym i nakładającymi się ruchami poprzecznymi. Odpowiednie do pracy w krótkich cyklach roboczych. Do dużych prędkości w połączeniu z wózkami kablowymi z napędem silnikowym.
Podstawowe zastosowania
1) zależnie od wielkości/materiału kół jezdnych
2)w połączeniu z wózkami napędzanymi
Wózek kablowy z napędem silnikowym, przeznaczony do kabli okrągłych i prądu zmiennego/stałego. Zależnie od wartości prędkości i obciążenia wózki mogą posiadać opatentowany napęd kompaktowy (program 0380) lub silnik przekładniowy (program 0385). Cały system składa się z wózków kablowych z napędem silnikowym, przetwornicy częstotliwości zarządzającej optymalizacją ruchu i wózkami kablowymi z programów 0365 i 0375.
Podstawowe zastosowania
Wymagania dotyczące współcześnie produkowanych systemów, szczególnie w odniesieniu do przeładunku kontenerów, często przekraczają fizyczne ograniczenia parametrów prędkości, przyspieszenia i ciężaru wiązek kabli występujące w konwencjonalnych systemach. Zastosowanie wózków kablowych z napędem silnikowym w połączeniu z wózkami kablowymi bez napędu umożliwia kontrolę procesów przyspieszania i zwalniania. Dzieki tej synchronizacji możliwe jest znaczące zwiększenie prędkości jazdy całego systemu. Dodatkową korzyścią jest wyraźnie zauważalne zmniejszenie zużycia i zakresu konserwacji systemu. To pozwala zwiększyć dostępność całej instalacji i zminimalizować koszty całkowite.
1) zależnie od wielkości/materiału kół jezdnych