Polityka Prywatności

Polityka prywatności

Stan: 25.05.2018 r.

Cieszymy się z Państwa odwiedzin na naszej stronie internetowej i zainteresowania naszym przedsiębiorstwem i produktami. Poniżej informujemy zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych o tym, jakie dane osobowe pobieramy

      • Państwa rejestracji i zamówienia w sklepie internetowym B2B https://www.conductix-shop.eu/,
      • podczas Państwa aplikacji o pracę online
      • przy rejestracji do naszego newslettera,
      • w formularzu kontaktowym i zamówienia oraz
      • podczas użycia funkcji Live-Chat i polecania

(następnie podsumowując będą nazywane jako „strona internetowa”), do jakich celów będziemy stosowali te dane oraz jak je będziemy używali w celu optymalizacji dla Państwa naszych usług.

 

1. Zasadnicze informacje

(1) Mogą Państwo wydrukować i zapisać ten dokument, w tym celu należy skorzystać ze standardowej funkcji w przeglądarce internetowej (przeważnie „Plik” ® „Zapisz jako”).

(2) O ile w poniższych akapitach nie opisano inaczej, warunki niniejszej polityki prywatności obowiązują jednolicie na wszystkich stronach internetowych firm grupy Conductix-Wampfler znajdujących się w UE, które odnoszą się do niniejszego oświadczenia o ochronie danych osobowych.

(3) O ile w poniższych akapitach nie opisano inaczej, podstawa prawna do przetwarzania Państwa danych osobowych wynika z konieczności udostępniania funkcji wywoływanych przez Państwa na niniejszej stronie internetowej (art. 6(1)(b) Rozporządzenie o ochronie danych osobowych).

 

2. Odpowiedzialny / inspektor ds. ochrony danych

(1) Odpowiedzialnym zgodnie z art. 4 pkt 7 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) jest firma

Conductix-Wampfler GmbH

Rheinstr. 27 + 33

79576 Weil am Rhein

poniżej zwana „Conductix-Wampfler“, „my“ lub „nas“. Więcej informacji na temat usługodawcy można znaleźć w naszej nocie prawnej.

(2) Z zakładowym inspektorem ds. ochrony danych można skontaktować się w następujący sposób: datenschutz[at]conductix.com lub poprzez nasz adres pocztowy z dodatkiem „Inspektor ds. ochrony danych“.

3. Udostępnianie strony internetowej i plików dziennika

(1) W przypadku wyłącznie informacyjnego korzystania ze strony internetowej, tzn. jeśli Państwo nie zarejestrują się lub nie udostępnią nam żadnych informacji, będziemy zbierać tylko dane osobowe, które Państwa przeglądarka automatycznie przesyła na nasz serwer. Jeśli chcą Państwo przeglądać naszą stronę, to pobierzemy następujące informacje, które są konieczne pod względem technicznym, abyśmy mogli wyświetlać naszą witrynę internetową i zapewniać jej stabilność i bezpieczeństwo (podstawa prawna art. 6 ust. 1 pkt 1 lit. f RODO):

      • adres IP
      • data i godzina zapytania
      • różnica strefy czasowej do Greenwich Mean Time (GMT)
      • treść żądania (konkretna strona)
      • status dostępu / kod statusu HTTP
      • ilość danych przesłanych za każdym razem
      • strona internetowa, z której pochodzi żądanie
      • przeglądarka internetowa
      • system operacyjny i jego pulpit
      • język i wersja oprogramowania przeglądarki

(2) Adresy IP użytkowników zostaną po zakończeniu użytkowania usunięte lub zanonimizowane. Podczas anonimizacji adresy IP są tak zmieniane, aby poszczególne informacje osobiste lub rzeczowe nie mogły zostać przyporządkowane do określonej osoby lub byłoby to powiązane z nieproporcjonalnie dużym wysiłkiem pod względem czasu, kosztów i siły roboczej.

 

4. Pliki cookie (tzw. ciasteczka)

(1) Dodatkowo do wyżej wymienionych plików dziennika podczas korzystania z naszych stron internetowych na Państwa komputerze zapisywane są również pliki cookie. Są to małe pliki tekstowe, które Państwa przeglądarka internetowa przyporządkowuje i zapisuje na twardym dysku, poprzez ich ustawienia (tutaj przez nas) mogą być przesyłane określone informacje. Pliki cookie nie mogą uruchamiać żadnych programów lub przenosić wirusów na Państwa komputery. Służą one jedynie do polepszenia użytkowania i wydajności oferty internetowej.

(2) Zastosowanie plików cookie:

a) Niniejsza strona korzysta z następujących rodzajów ciasteczek, których zakres i funkcjonowanie przedstawiamy poniżej:

      • Ciasteczka sesyjne (punkt b)
      • Ciasteczka stałe (punkt c)

b) Ciasteczka sesyjne są automatycznie usuwane po zamknięciu przeglądarki. Zapisują one tzw. ID sesji, przy pomocy którego można przyporządkować do wspólnej sesji różne zapytania Państwa przeglądarki. Dzięki temu komputer może rozpoznać kiedy wracają Państwo na naszą stronę internetową. Ciasteczka sesyjne są usuwane po wylogowaniu się lub po zamknięciu przeglądarki internetowej.

c) Ciasteczka stałe są usuwane po ustalonym czasie, który różni się zależnie od pliku cookie. Pliki cookie można w każdej chwili usunąć w ustawieniach zabezpieczeń swojej przeglądarki.

(3) Do jakich celów stasujemy pliki cookie?

a) Ustawienia i działanie

Podczas odwiedzin na naszej stronie w pliku cookie zostaje zapisany przekazany lub wybrany przez Państwa kraj i język w menu rozwijanym, aby zaoszczędzić Państwu ponownej konieczności ich wyboru przy następnej wizycie. Wcześniej sprawdzane jest czy Państwa przeglądarka wspiera pliki cookie a informacja ta zostanie zapisana w kolejnym ciasteczku. Na koniec zostaną Państwu pokazane lokalne informacje kontaktowe (zależne od kraju i języka), które również będą zapisane. Podstawą prawną do tego jest art. 6 ust. 1 pkt. 1 lit. b RODO

b) Identyfikacja

Stasujemy pliki cookie, aby móc Państwa zidentyfikować przy ponownych odwiedzinach, jeśli posiadają Państwo konto w sklepie internetowym B2B (patrz pkt 9. Podstawą prawną do tego jest art. 6 ust. 1 pkt. 1 lit. b RODO

c) Reklama

Stosujemy ciasteczka reklamowe, aby móc ocenić skuteczność naszych działań reklamowych i pozyskania dzięki nim optymalizacji. Poza tym ciasteczek reklamowych używamy, aby zwrócić się ponownie do użytkowników naszej witryny przy pomocy ukierunkowanych wiadomości reklamowych (remarketing AdWords) na stronach internetowych sieci reklamowej Google Inc. (w skrócie „Google"). Podstawą prawną do tego jest art. 6 ust. 1 pkt. 1 lit. f RODO

d) Analytics

W celu stałego polepszania oferty internetowej dla naszych klientów i zainteresowanych, stosujemy usługę do analizy statystyk serwisów WWW Google Analytics. Poprzez korzystanie z tych plików cookie otrzymujemy od Google informacje o używaniu naszej strony internetowej. Przykładowo dowiadujemy się, jak często i w jakiej kolejności wywoływane są poszczególne strony i średnio ile czasu odwiedzający spędza na naszych stronach. Dowiadujemy się również, czy użytkownik już wcześniej skorzystał z naszej oferty internetowej. Podstawą prawną do tego jest art. 6 ust. 1 pkt. 1 lit. f RODO

® patrz pkt 11 Analiza statystyk serwisów WWW

(4) Kontrola plików cookie

Mogą Państwo wedle swoich życzeń konfigurować ustawienia w przeglądarce internetowej i np. zarządzać lub odrzucać przyjmowanie plików cookie osób trzecich lub wszystkich ciasteczek. Już zapisane ciasteczka można usunąć w ustawieniach przeglądarki. Zwracamy jednak uwagę, że w takim przypadku istnieje możliwość, że nie będą mogli Państwo korzystać ze wszystkich funkcji naszej strony.

 

6. Informacje serwisowe i o produktach

(1) W przypadku informacji reklamowych, tzn. przesyłania drogą elektroniczną informacji o produktach i serwisie, nowości, informacji o przedsiębiorstwie, zaproszeń na targi lub imprezy (poniżej „Informacje serwisowe i o produktach”) prosimy zainteresowanych o wyraźną zgodę i potwierdzenie niniejszej polityki prywatności.

(2) Stosujemy tzw. proces double opt-in Oznacza to, że po rejestracji prześlemy Państwu wiadomość na adres e-mail przekazany nam przy rejestracji, w której poprosimy o potwierdzenie, że wyrażają Państwo zgodę na otrzymywanie informacji serwisowych i o produktach. Jeśli nie potwierdzą Państwo swojej rejestracji w przeciągu 72 godzin, to Wasze informacje zostaną zablokowane a po miesiącu automatycznie usunięte. Poza tym zapisujemy za każdym razem Państwa ustawione adresy i momenty rejestracji oraz potwierdzenie. Celem tego procesu jest możliwość udowodnienia Państwa rejestracji i wyjaśnienia ewentualnego nadużycia Waszych danych osobowych.

(3) Po potwierdzeniu przez Państwa zapisujemy Wasz adres e-mailowy do celów przesyłania informacji serwisowych i o produktach. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 pkt. 1 lit. a RODO.

(4) Swoją zgodę dotyczącą przesyłania informacji serwisowych i o produktach możecie Państwo w każdej chwili cofnąć i odwołać. Odwołać się można poprze kliknięcie na link umieszczony w mailu lub poprzez przesłanie nam wiadomości na dane kontaktowe umieszczone w nocie prawnej.

 

7. Formularz kontaktowy i kontakt mailowy, zamówienie dokumentów

(1) Na naszej stronie internetowej dostępne są różne formularze kontaktowe, których można użyć do elektronicznego nawiązania kontaktu lub do „Zamówienia dokumentów pocztą”. Jeśli użytkownik skorzysta z tej opcji, to zostaną nam przekazane i przez nas zapisane informacje wprowadzone w polu wejściowym. Dane z formularzy kontaktowym są przesyłane do nas w sposób zaszyfrowany. Odpowiednie dane są widoczne bezpośrednio w danym polu wejściowym.

W momencie wysyłania zostaną również zapisane następujące dane:

      • adres IP użytkownika
      • data i godzina wysłania formularza

(2) W celu przetwarzania danych w ramach procesu wysyłania będziemy zawsze pobierali Państwa zgodę i zwracali uwagę na niniejszą politykę prywatności. Alternatywnie można skorzystać z udostępnionego adresu e-mail w celu zawiązania kontaktu. W tym przypadku zostaną zapisane dane osobowe użytkownika przesłane wraz z mailem. Dane zostaną wykorzystane wyłącznie do dalszego przetworzenia zapytania.

(3) Podstawą prawną do przetwarzania danych przy posiadaniu zgody użytkownika jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podstawą prawną do przetwarzania danych, które zostały przesłane drogą elektroniczną wykorzystując e-mail jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Jeśli kontakt mailowy zmierza do zamówienia dokumentów pocztą lub do zawarcia umowy, to dodatkową podstawą prawną do przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Dla Niemiec obowiązuje dodatkowo: Jeśli zapytanie kontaktowe lub mailowe służy do zainicjowania stosunku pracy, w szczególności w ramach aplikacji online to podstawą prawną jest § 26 BDSG (federalna ustawa o ochronie danych osobowych).

(4) Przetwarzanie danych osobowych pobranych z pola wejścia służy nam wyłącznie do opracowania zapytania. W przypadku nawiązania kontaktu poprzez e-mail obejmuje to również wymagane, uzasadnione zainteresowanie przetwarzaniem danych. Pozostałe dane osobowe przetwarzane podczas procesu wysyłania służą zapobieganiu niewłaściwemu wykorzystaniu formularza kontaktowego i zapewnieniu bezpieczeństwa naszych systemów informatycznych.

(5) Dane zostaną usunięte, jak tylko nie będą one konieczne do osiągnięcia celu ich pobrania. W przypadku danych osobowych z pola wejściowego formularza kontaktowego i tych przesłanych pocztą elektroniczną, ma to miejsce gdy zakończyła się dana rozmowa z użytkownikiem. Rozmowę uznaje się za zakończoną, gdy z okoliczności można wywnioskować, że dane fakty zostały ostatecznie wyjaśnione. Dodatkowe dane osobowe zebrane podczas procesu wysyłania zostaną usunięte najpóźniej po upływie siedmiu dni.

 

8. Ludzie i kariera (aplikacja online)

(1) Na naszej stronie internetowej publikujemy wolne wakaty. W celu opracowania Państwa aplikacji online zbieramy, przetwarzamy i wykorzystujemy Państwa dane osobowe. Państwa dane z aplikacji online są przesyłane pocztą elektroniczną bezpośrednio do naszego działu personalnego. Dzięki odpowiednim środkom technicznym i organizacyjnym gwarantujemy, że Państwa dane są traktowane poufnie w ramach przepisów prawnych.

(2) Należy pamiętać, że transmisja danych przez e-mail nie jest szyfrowana i mogą one zostać odnotowane przez osoby nieuprawnione, a nawet sfałszowane. Mogą Państwo przesłać swoje dokumenty również pocztą. Jeśli ubiegają się Państwo o konkretne stanowisko a byłoby ono już zajęte lub jeśli stwierdzimy, że jeszcze bardziej nadają się Państwo na inne stanowisko, to chcielibyśmy przekazać Wasze podanie o pracę wewnątrz naszej firmy. Prosimy poinformować nas, w razie gdy Państwo nie zgadzają się z tym. Po zakończeniu procesu rekrutacji, najpóźniej jednak po 6 miesiącach, Państwa dane osobowe zostaną automatycznie usunięte, o ile nie wyrażą Państwo wyraźnie zgody na zapis przez dłuższy czas.

 

9. Użytkowanie sklepu internetowego B2B

(1) Jeśli chcą Państwo zamawiać w naszym sklepie internetowym B2B, to do zawarcia umowy konieczne jest podanie danych osobowych, które potrzebujemy do realizacji zamówienia. W tym celu konieczna jest rejestracja (patrz pkt 10). Wymagane informacje niezbędne do realizacji umów są oznaczone osobno, inne są dobrowolne. Po sprawdzeniu przez nas konto (dane dostępu) zostanie odblokowane. Dane podane przez Państwa przetwarzamy w celu realizacji zamówienia. Podstawą prawną do tego jest art. 6 ust. 1 pkt. 1 lit. b RODO

(2) Jeśli kupują Państwo od nas produkty lub usługi, to będziemy w przyszłości ewentualnie wysyłać do Was maile informujące o podobnych towarach lub usługach z naszego asortymentu produktów. Podstawą prawną do tego jest art. 6 ust. 1 pkt. 1 lit. f RODO Wysyłka wiadomości informacyjnych odbywa się zgodnie z naszą polityką prywatności. W każdej chwili mogą Państwo zgłosić sprzeciw i zażądać, aby nie otrzymywać już takich maili.

(3) Ze względu na przepisy handlowe i podatkowe, jesteśmy zobowiązani do przechowywania Państwa danych adresowych, płatności i zamówień przez okres dziesięciu lat. Jednakże po upływie ustawowego terminu przedawnienia, ograniczamy przetwarzanie, tj. Państwa dane będą wykorzystywane wyłącznie w celu przestrzegania ustawowych zobowiązań dotyczących przechowywania.

(5) Aby zapobiec nieautoryzowanemu dostępowi przez osoby trzecie do Państwa danych osobowych, w szczególności danych finansowych, proces zamawiania jest szyfrowany przy użyciu technologii SSL!

 

10. Funkcja rejestracji

(1) Aby uzyskać dostęp do sklepu internetowego B2B, muszą się Państwo zarejestrować. Odpowiednie dane są widoczne bezpośrednio w danym polu wejściowym. Informacje obowiązkowe są oznaczone *. Dane wprowadzone podczas rejestracji będą wykorzystywane do użytkowania sklepu internetowego B2B. Mogą być Państwo informowani pocztą elektroniczną o informacjach istotnych dla oferty lub rejestracji, czy sytuacji technicznej. Jeśli zrezygnują Państwo ze swojego konta użytkownika, dane zostaną usunięte w odniesieniu do konta użytkownika, z zastrzeżeniem ich zachowania ze względów handlowych lub podatkowych, zgodnie z Art. 6 pkt 1 lit. c RODO. Do Państwa należy zabezpieczenie danych po rozwiązaniu umowy przed jej zakończeniem. Mamy prawo do bezpowrotnego usunięcia wszystkich zapisanych danych użytkownika w okresie obowiązywania umowy po zniesieniu ustawowych okresów przechowywania.

(2) W ramach korzystania z naszych funkcji logowania i korzystania z konta użytkownika, zapisujemy adres IP i moment danego działania użytkownika. Zapis odbywa się w oparciu o nasze uzasadnione interesy, a także ochronę użytkownika przed nadużyciem i innym nieautoryzowanym użyciem. Przekazywanie tych danych osobom trzeci nie ma miejsca, chyba że jest to konieczne do ścigania naszych roszczeń lub istnieje prawny obowiązek zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 1 lit. c RODO. Adresy IP są najpóźniej po 7 dniach anonimizowane lub usuwane.

 

11. Analiza statystyk serwisów WWW

(1) Niniejsza strona korzysta z Google Analytics, usługi analizy statystyk serwisów WWW firmy Google Inc. („Google"). Google Analytics stosuje tzw. pliki „cookie” (ciasteczka), czyli pliki tekstowe, które zapisywane są na Państwa komputerze, i które umożliwiają nam analizę korzystania przez Państwa z naszej strony internetowej. Informacje wygenerowane przez te pliki na temat Państwa korzystania z niniejszej strony są z reguły przesyłane na serwer firmy Google w USA i tam zapisane. Jednak w przypadku aktywacji anonimizacji IP na tej stronie, Państwa adres IP zostanie wcześniej skrócony przez Google w obrębie państw członkowskich Unii Europejskiej lub w innych krajach umownych związanych Porozumieniem o Europejskim Obszarze Gospodarczym. Tylko w szczególnych przypadkach pełny adres IP jest przesyłany na serwer Google w USA i tam skracany. Na zlecenie operatora tej strony internetowej Google wykorzysta te informacje do oceny korzystania z witryny, sporządzania raportów dotyczących aktywności na stronie oraz świadczenia innych usług związanych z korzystaniem z witryny i korzystaniem z Internetu u operatora strony.

(2) Adres IP przesłany przez Państwa przeglądarkę w ramach Google Analytics nie zostanie połączony z innymi danymi firmy Google.

(3) Mogą Państwo zapobiec przechowywaniu plików cookie, poprzez odpowiednie ustawienie oprogramowania przeglądarki; zwracamy jednak uwagę, że w takim przypadku, nie będą mogli Państwo w pełni wykorzystać wszystkich funkcji tej witryny. Mogą Państwo zapobiec zbieraniu danych wygenerowanych przez plik cookie związanych z korzystaniem ze stron internetowych (wraz z Twoim adresem IP) oraz przetwarzanie tych danych przez Google, pobierając i instalując wtyczki do przeglądarki udostępnione przez Google:

(4) Niniejsza strona stosuje Google Analytics z rozszerzeniem „_anonymizeIp()". Dzięki temu skrócone adresy IP są dalej przetwarzane, przez co można wykluczyć powiązanie z osobą. O ile zebrane na Państwa temat dane zostaną przypisane do danej osoby, zostanie to natychmiast wykluczone, a dane osobowe zostaną natychmiast usunięte.

(5) Używamy Google Analytics do analizowania i regularnego ulepszania korzystania z naszej witryny. Dzięki pozyskanym statystykom możemy ulepszyć naszą ofertę i uczynić ją bardziej interesującą dla Państwa jako użytkownika. W wyjątkowych przypadkach, w których dane osobowe są przesyłane do Stanów Zjednoczonych, firma Google podporządkowała się EU-US Privacy Shield, https://vvvvw.privacy-shield.gov/EU-US-Framevvork. Podstawą prawną do korzystania z Google Analytics jest art. 6 ust. 1 pkt. 1 lit. f RODO.

(6) Informacje stron trzecich: Google Dublin, Google Ireland Ltd., Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlandia, Faks: +353 (1) 436 1001. Warunki korzystania: https://www.google.com/analytics/terms/pl.html, Bezpieczeństwo danych: https://support.google.com/analytics/answer/6004245?hl=pl, oraz polityka prywatności: https://policies.google.com/privacy?hl=pl.

 

12. Media społecznościowe

A. Wskazówki ogólne

(1) Obecnie korzystamy z następujących wtyczek mediów społecznościowych: Facebook, Twitter, LinkedIn, Google +. Dostawcę wtyczki można rozpoznać po oznaczeniu w ramce powyżej jego początkowej litery lub logo. Dajemy Państwu możliwość bezpośredniego komunikowania się z dostawcą wtyczki za pomocą przycisku. Przy tym zostaną przekazane dane wymienione w pkt 3 niniejszego oświadczenia. W przypadku Facebooka, zgodnie z informacjami danego dostawcy w Niemczech, adres IP jest anonimizowany natychmiast po pobraniu. Aktywując wtyczkę, dane osobowe zostaną przesyłane przez Państwa do danego dostawcy wtyczki i tam będą przechowywane (u amerykańskich dostawców w USA). Ponieważ dostawca wtyczek przeprowadza zbieranie danych, w szczególności za pomocą plików cookie, zalecamy usunięcie ich wszystkich przed kliknięciem na daną ramkę za pomocą ustawień zabezpieczeń przeglądarki.

(2) Nie mamy wpływu na gromadzone dane i operacje ich przetwarzania, ani nie jesteśmy świadomi pełnego zakresu pobierania danych, celu przetwarzania czy okresów przechowywania. Nie mamy również żadnych informacji na temat usunięcia danych zebranych przez dostawcę wtyczek.

(3) Dostawca wtyczek zapisuje zebrane dane o użytkowniku jako profile użytkowania i wykorzystuje je do celów reklamowych, badań rynkowych i / lub projektowania swoich witryn według potrzeb. Taka ocena jest przeprowadzana w szczególności (również dla niezalogowanych użytkowników) w celu prezentacji reklam opartych na potrzebach oraz informowania innych użytkowników sieci społecznościowej o Państwa działaniach na naszej stronie internetowej. Mają Państwo możliwość sprzeciwu wobec tworzenia takich profili użytkowników, przy czym muszą Państwo w tym celu skontaktować się z odpowiednim dostawcą wtyczki, aby tego dokonać. Wtyczki pozwalają nam komunikować się z sieciami społecznościowymi i innymi użytkownikami, dzięki czemu możemy ulepszać naszą ofertę i uczynić ją bardziej interesującą dla Państwa jako użytkownika. Podstawą prawną do wykorzystywania wtyczek jest art. 6 ust. 1 pkt. 1 lit. f RODO.

(4) Przekazywanie danych odbywa się niezależnie od tego, czy mają Państwo konto u dostawcy wtyczek i czy są u niego zalogowani. Jeśli są Państwo zalogowani do dostawcy wtyczki, to Wasze dane pobrane przez nas zostaną przypisane bezpośrednio do Państwa istniejącego konta u dostawcy wtyczki. Jeśli nacisną Państwo aktywowany przycisk i np. ustawią link do strony, to dostawca wtyczki przechowa te informacje na koncie użytkownika i udostępni je publicznie Państwa kontaktom. Zalecamy regularne wylogowywanie się po skorzystaniu z sieci społecznościowej, w szczególności jednak przed aktywacją przycisku, ponieważ uniemożliwi to przypisanie jej do Waszego profilu u dostawcy wtyczki.

(5) Więcej informacji na temat celu i zakresu gromadzenia danych oraz ich przetwarzania przez dostawcę wtyczki można znaleźć w poniższych oświadczeniach o ochronie danych osobowych tych dostawców. Znajdą Państwo tam również dodatkowe informacje na temat swoich praw i opcji ustawień dla ochrony swojej prywatności.

(6) Adresy danego dostawcy wtyczki i URL z ich polityką prywatności:

 

B. Szczególne wskazówki dotyczące zastosowania „Zasady dwóch kliknięć”

Poniższe przepisy obowiązują dodatkowo i priorytetowo do pkt 12 A. (1), o ile odpowiednia lokalna strona internetowa wdraża zaawansowane opcje ochrony danych.

 

Korzystamy przy tym z tzw. zasady dwóch kliknięć. Innymi słowy, kiedy odwiedzają Państwo naszą stronę, początkowo żadne dane osobowe nie są przekazywane do dostawców wtyczek. Dostawcę wtyczki można rozpoznać po oznaczeniu w ramce powyżej jego początkowej litery lub logo. Dajemy Państwu możliwość bezpośredniego komunikowania się z dostawcą wtyczki za pomocą przycisku. Tylko wtedy, gdy klikną Państwo na zaznaczone pole i aktywują je, dostawca wtyczki otrzyma informację, że wywołali Państwo odpowiednią stronę internetowej naszej oferty online. Dodatkowo zostaną przekazane dane wymienione w pkt 3 niniejszego oświadczenia.  Poza tym pkt 12 A. obowiązuje bez zmian.

 

13. Zastosowanie elementów wideo Vimeo

Zastosowanie Vimeo

(1) Na naszej stronie używamy elementów z serwisu Vimeo. Vimeo ist ein Service der Vimeo LCC, 555 West 18th Street, New York, New York 10011, USA. Za każdym wyświetleniem naszej strony internetowej, która posiada taki element, powoduje on, że przeglądarka, którą Państwo używają, pobiera odpowiednią prezentację tego elementu z Vimeo. Kiedy odwiedzają Państwo naszą stronę i są zalogowani na Vimeo, to Vimeo rozpoznaje, poprzez informacje zebrane przez element, którą konkretnie stronę odwiedzają Państwo i przypisuje te informacje do Waszego osobistego konta w Vimeo. Po kliknięciu np. na przycisk „Play“ lub po napisaniu komentarza, informacje te zostaną przesłane Państwa osobiste konto użytkownika w Vimeo i tam zapisane. Ponadto zostanie do Vimeo przekazana informacja, że odwiedzili Państwo naszą stronę. Dzieje się to niezależnie od tego, czy Państwo np. klikną na element / napiszą komentarz lub nie.

(2) Jeśli chcą Państwo wstrzymać transmisję i przechowywanie przez Vimeo danych o sobie i swoim zachowaniu na naszej stronie, to muszą Państwo wylogować się z Vimeo przed wizytą na naszej stronie. Wskazówki o ochronie danych Vimeo zawierają dokładniejsze informacje, w szczególności o gromadzeniu i wykorzystywaniu danych przez Vimeo: https://vimeo.com/privacy

 

14. Użytkowanie funkcji polecania

Na pojedynczych stronach internetowych oferujemy funkcję polecania. Odwiedzający mogą polecać innym osobom dokumenty znajdujące się na naszej stronie: Odbiorca otrzyma wiadomość e-mail z odpowiednim linkiem do pobrania. Odpowiednie dane, które zostaną przez nas przetworzone, są widoczne bezpośrednio w danym polu wejściowym. Informacje obowiązkowe są oznaczone *.

 

15. Live Chat

Na pojedynczych stronach internetowych stosujemy Live Chat (komunikator). Odpowiednie dane są widoczne bezpośrednio w danym polu wejściowym. Informacje na temat Live Chat można znaleźć tutaj: https://www.livechatinc.com/; Oświadczenie o ochronie danych https://www.livechatinc.com/privacy-policy/ a na temat RODO https://www.livechatinc.com/general-data-protection-regulation/

 

16. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

W celu uzasadnienia i wykonywania współpracy gospodarczej zasadniczo nie korzystamy z zautomatyzowanego podejmowania decyzji zgodnie z artykułem 22 RODO.

 

17. Profilowanie

Aby móc w sposób ukierunkowany doradzać i informować Państwa o produktach, stasujemy wzgl. usługodawców na nasze zlecenie, ew. narzędzia do analizy internetowej, w szczególności technologię śledzenia. Umożliwiają one komunikację i reklamy według potrzeb. Odnośnie do tego zwracamy uwagę na pkt 11 Analiza statystyk serwisów WWW. Ogólne wskazówki o ochronie danych dostawcy: https://www.livechatinc.com/privacy-policy/ i na temat RODO: https://www.livechatinc.com/general-data-protection-regulation/

 

18. Państwa prawa

Jeżeli Państwa dane osobowe są przetwarzane przez nas, to posiadają Państwo następujące prawa odnośnie nas jako osoby odpowiedzialnej. Jeśli chcą Państwo skorzystać ze swoich praw lub potrzebują dodatkowych informacji, to prosimy o kontakt z nami lub z naszym inspektorem ds. ochrony danych:

a) Prawa według art. 15 nn. RODO

(1) Posiadają Państwo prawo do informacji według artykułu 15 RODO. Pod pewnymi warunkami mają Państwo prawo do sprostowania zgodnie z art 16 RODO, prawo do ograniczenia przetwarzania zgodnie z art 18R RODO i prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) zgodnie z art 17 RODO. Ponadto mają Państwo prawo do otrzymania danych osobowych dotyczących Was w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego (prawo do przenoszenia danych) zgodnie z art. 20 RODO, pod warunkiem, że przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany i za zgodą według art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust 2 lit. a) lub opiera się na umowie wg. art. 6 ust. 1 lit. b) RODO. Dla Niemiec: W odniesieniu do prawa do informacji i prawa do usunięcia obowiązują ograniczenia zgodnie z § 34 i 35 BDSG (federalna ustawa o ochronie danych osobowych).

b) Wycofanie zgody zgodnie z art. 7 ust. 3 RODO

Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, to mogą Państwo w każdej chwili odwołać udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Dotyczy to również cofnięcia deklaracji zgody, która została nam przekazana przed wejściem w życie rozporządzenia o ochronie danych UE, tj. przed 25 maja 2018 r. Prosimy pamiętać, że odwołanie działa tylko w przyszłości. Nie ma to wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce przed unieważnieniem.

c) Prawo do zażalenia

Mają Państwo możliwość złożenia skargi do nas lub organu nadzorującego ochronę danych, w szczególności w państwie członkowskim miejsca pobytu, miejscu pracy lub miejscu domniemanego naruszenia (artykuł 77 RODO).

d) Prawo do sprzeciwu zgodnie z artykułem 21 RODO

Dodatkowo do wyżej wymienionych uprawnień, mają Państwo następujące prawa do sprzeciwu:

(1)   Prawo do sprzeciwu odnoszące się do pojedynczego przypadku

Mają Państwo prawo w każdej chwili, z przyczyn wynikających ze swojej szczególnej sytuacji, złożyć sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych osobowych, które wynika na podstawie artykułu 6 ust. 1 lit. f) RODO (przetwarzanie danych oparte na równowadze interesów); dotyczy to również profilowania opartego na tym przepisie w rozumieniu artykułu 4 ust. 4 RODO.

Jeśli wyrażą Państwo sprzeciw, nie będziemy już przetwarzać Waszych danych osobowych, chyba że będziemy mogli przedstawić uzasadnione podstawy przetwarzania, które przeważają nad Państwa interesami, prawami i wolnościami, lub przetwarzanie ma na celu dochodzenie, wykonywanie lub obronę roszczeń prawnych.

(2)   Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzaniu danych do celów reklamowych

W pojedynczych przypadkach przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu obsługi reklamy bezpośredniej. Mogą Państwo w każdej chwili wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych osobowych w celach reklamowych; dotyczy to również profilowania, o ile jest ono powiązane z taką reklamą bezpośrednią. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na przetwarzanie danych w celach marketingu bezpośredniego, nie będziemy już przetwarzać Waszych danych osobowych w tych celach.

® Sprzeciw można wnieść w sposób nieformalny na adres podany w punkcie 1 niniejszej polityki prywatności.

 

19. Bezpieczeństwo

(1) Podjęliśmy techniczne i organizacyjne środki bezpieczeństwa w celu ochrony Państwa danych osobowych przed utratą, zniszczeniem, manipulacją i nieautoryzowanym dostępem. Wszyscy nasi pracownicy i wszystkie strony trzecie zaangażowane w przetwarzanie danych są zobowiązane do przestrzegania federalnej ustawy o ochronie danych i poufnego postępowania z danymi osobowymi.

(2) W przypadku gromadzenia i przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem formularza kontaktowego sklepu internetowego, informacje będą przekazywane w postaci zaszyfrowanej, aby zapobiec niewłaściwemu wykorzystaniu danych przez osoby trzecie.

 

20. Zmiana naszej polityki prywatności

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany naszych praktyk w zakresie bezpieczeństwa i prywatności, o ile będzie to konieczne ze względu na wymogi rozwoju technicznego. W takich przypadkach dostosujemy również naszą politykę prywatności. Dlatego prosimy o zwrócenie uwagi na aktualną wersję naszej polityki prywatności.